KÖP ETT BRODERI STÖD ARBETET OCH KVINNOR O FLICKOR

www.mahila.se HEMSIDAN UPPDATERAD
Bakgrund, Syfte och Beskrivning av arbetet
Hur kan man stödja flickors skolgång
Butiken laddad med broderier
BRODERIER FÖR LIVET, 28 MIN FILM
Välkommen som medlem i

Föreningen Mahilas vänner; Bg: 420-5431

Tuesday, February 7, 2012

WORLD EMBROIDERY DAY

COOPERATIVE EMBROIDERIES-AND MORE... AFTER A LONG BREAK... including 3 weeks vacation in Kerala,about this I will write another time. Just now two only pictures:

2 comments:

Anonymous said...

Underbart med dessa färger. Här är allt i en stelfrusen grå-vit skala. Konstigt det där med färg.
Monika Lind-Melander

Mahila said...

Jag har gett upp bloggandet fran Indien nu. Hade gjort en helblogg med manga bilder och fanskapet forsvann...Endast det som syns pa bilderna finns kvar.
Aterkommer nar jag kan jobba fran min egen dator. Den 14 feb ar jag hemma igen...ha;lsar
Elsa